Klantenvriendelijk ten top

Wieger XL is goed bereikbaar via whattsap en daardoor kon ik goed overleggen. De afdeling orderverwerking maakt een fout, en ik kreeg de verkeerde spullen. Maar de snelle reactie van de klantenservice maakte een hoop goed! Dank en succes om bij orderverwerking de puntje op de i te krijgen voor 5 sterren!

Wat een fijn en keurig bedrijf

Alles gewoon goed. Telefonisch contact, verpakking, snelheid. Aanrader

Uitstekende kwaliteit

Alle gekochte artikelen zijn van goede kwaliteit. Vriendelijke en behulpzame medewerkers en de bestelling kwam op de afgesproken tijd!

Alles netjes bezorgd, de lichte schade die ik daarna ondekte, ook heel goed opgelost.

Prachtige tafel en op tijd geleverd

Meer dan tevreden

Super mooie ladenkast van Mango hout. Zeer vriendelijke mensen bij dit bedrijf, zowel aan de telefoon als bij de bezorging. Kortom zeer tevreden over het product en klantvriendelijkheid

Netjes geleverd thuis. Op tijd.

Prima geregeld alles top. Communicatie ook goed.

altijd top service

Alles Prima

We zijn uitstekend geholpen

De kussens voor de tuinstoelen zijn op de afgesproken tijd geleverd en de verf in een aangebroken potje om beschadigde stoelen bij te werken kregen we gratis mee. Complimenten!!

Snelle levering

Past perfect bij mijn andere meubels

Prima stoelen

Wij zijn uiterst tevreden over onze nieuwe stoelen. Zij zijn vlot geleverd de rustige en de goede begeleiding vanuit Wiegers zowel bij de aankoop als aflevering maakte indruk. Zeker als het ooit aan de orde mocht zijn kans op herhaling.

prettig .

Goed geholpen, duidelijk, vriendelijk .

Bij bestelling van 2 tuinstoelen en bijkomende omstandigheden toch alles goed gekomen en geregeld.

Goede service en goed product

Zeer vriendelijk geholpen en gaven ons de tijd om juiste beslissing te nemen

Tolle Auswahl, freundliche Mitarbeiter / grote selectie, vriendelijk personeel

Wir waren vor paar Wochen im Geschäft in Asten. Die große Auswahl und die freundlichen Mitarbeiter haben uns sehr beeindruckt. Die Qualität der Stühle und Bänke ist sehr gut. So haben wir zwei Stunden gebraucht uns für 4 Stühle und eine Bank zu entscheiden. Die freundlichen Mitarbeiter haben uns alles erklärt u.a. auch die Anlieferung. Diese war dann vor paar Tagen. Auch hier ein top Service der Mitarbeiter. Die haben uns alles bis ins Esszimmer getragen. Wiegers XL bleibt unsere erste Adresse für Möbel. Echt Top Een paar weken geleden waren wij in de winkel in Asten. We waren erg onder de indruk van het grote aanbod en het vriendelijke personeel. De kwaliteit van de stoelen en banken is zeer goed. Het kostte ons dus twee uur om te beslissen over 4 stoelen en een bank. Het vriendelijke personeel legde ons alles uit, inclusief de bezorging. Dit was een paar dagen geleden. Ook hier geweldige service van het personeel. Ze droegen alles voor ons naar de eetkamer. Wiegers XL blijft ons eerste adres voor meubelen. Echt geweldig

fijne winkel werd goed geholpen

Goed geholpen en er word met je meegedacht. Super ervaring. We komen zeker nog eens terug

Een aanrader

Wij zijn meer dan prima geholpen in de winkel. Meubels op tijd geleverd volgens afspraak. Nette en behulpzame chauffeur. Volgende dag nog gebeld door Wiegers over de pinbetaling of deze niet dubbel was afgeschreven bij ons, omdat het apparaat niet goed werkte. Top!

Keurig optijd

Vriendelijke bediening en goede uitleg

super

op een vriendelijke manier geholpen,geen opdringerig personeel,mocht kleur staaltjes mee nemen naar huis in te kijken welke kleur het beste zou zijn twijfelde tussen 2 kleuren super aardige winkel netjes bezocht en keurig in elkaar gezet op zijn plaats

Ruime keus, behulpzaam personeel

2e keer dat ik hier geweest ben. Beide keren super vriendelijk en goed geholpen. Als de producten op voorraad zijn is de levertijd +/- 2 weken.

Leveren van 4 stoelen en tafel goed zoals is afgesproken. Een stoel daarvan is een stoelpoot te kort. Heb onmiddellijk gereageerd bij Wiegers klantenservice Die ook de klacht direct in behandeling nam ,na de nodige gegevens en foto's toegevoegd zijn. Heeft Wiegers de leverancier op de hoogte gebracht. Ik ben nu in afwachting hoe dit wordt afgehandeld. Groetjes Rob

Bestelling en afhandeling is prima, zeer goede kwaliteit van het product

Heel goed advies en leuk vakkundig personeel.

Zou er vrienden en familie naar toe verwijzen.

Industrielaan 4

5721BC Asten

Over Wiegers XL

Goedkope meubelen in teak, eiken en Lamulux. Laag geprijsde stoelen, fauteuils, boxsprings en bankstellen. Het binnenmeubelen seizoen is weer van start gegaan. Onze showroom is weer gevuld met de allernieuwste collectie binnenmeubelen! Nieuwe collectie complete woonprogramma’s, eetkamerstoelen, eettafels, bankstellen en kasten! De nieuwste woontrends, tegen de allerlaagste prijs! Laat je inspireren door Wiegers XL in Asten!